sobota 30. listopadu 2013



Ano, ano zítra je prosinec a já se něj neskutečně moc těšííím, protože v prosinci jsou Vánoce a já si přeju spoustu nových knížek, takže se už nemůžu dočkat Štědrýho dne.


Jo, přesně takovéhle Vánoce by byly naprosto perfektní :D Doufám, že se taky těšíte tak jako já, protože chci aby tu už konečně byly :))
A přehled knížek, které si přejeme?

1) Baňka těl - mladší - ne, ještě jsem jí nečetla už jí sice strašně dlouho chci, ale s mým kapesným si  toho moc nekoupím :'(
2) Scarlett - jo, tak na tu se taky těším
3) Den co den
4) Jsem roztříštěná
5) Allegiant - já už ho chci mít doma sice vyjde až v lednu ale nevadí
6) Svůdné zlo - tak na to se těším strašně moc
7) Zasvěcená
......a dál uvidím kolik mi toho naši vlastně koupí :)

Užívejte zimy a hlavně za chvíli tu budou VÁNOČNÍ PRÁZDNINY tak hodně čtěte paaa -E


Žádné komentáře:

Okomentovat