pátek 1. listopadu 2013

Lola a kluk od vedle

autorka: Stephanie Perkins
nakladatelství: CooBoo
vyydáno: 2013/05
počet stran: 328

Anotace :

Začínající návrhářka Lola Nolanová nevěří na módu… věří v kostýmy. Čím výraznější outfit, čím třpytivější, čím zábavnější, čím divočejší – tím líp. Ale Lola je přes neskutečné modely také hodnou dcerou a kamarádkou s velkými plány do budoucna. Všechno je perfektní (včetně jejího sexy přítele rockera), dokud se do sousedství nevrátí obávaná dvojčata Bellova. Calliope a Cricket. Hlavně Cricket, nadaný vynálezce, který zrovna vystoupil ze stínu vlastní slavné sestry. Cricket, který by se moc rád vrátil do Lolina života. Lola teď dumá, jak se poprat s city ke klukovi odvedle… a vypadá to na dlouho!


Vlastní anotace :

Ke knížce jsem se dostala díky Polibku pro Annu od stejnojmené autorky, a protože mě Anna úplně uchvátila, tak jsem se na Lolu šíleně těšila, ale zároveň jsem měla trošku obavy, jestli nezklame. NEZKLAMALA. Když si potřebujete oddechnout od nadpřirozena a dystopií,tak je tenhle romantický a vtipný příběh to pravé ořechové.

Originální,odvážná,barevná,nezapomenutelná, to je Lola Nolanová.Miluje kostýmy a paruky,má prostě jedinečný styl. Má dva otce gaye Andyho a Nathana, kteří jsou dost ochranářští a nesouhlasí s Loliným o pět let starším přítelem Maxem. Lola si s věkovým rozdílem neláme hlavu, je šťastná,má úžasnou nejlepší kamarádku Lindsey,dobrou práci a vysněného přítele,co víc by si mohla přát.Jenže vždycky se objeví nějaké "ale".Všechno je podle Loliných představ,dokud se do sousedního domu nenastěhují zpátky dvojčata Bellova.Krasobruslařka Calliope a vynálezce Cricket.
Když byli tihle tři malí,byla to nerozlučná trojka.Všechno se změní,když Calliope začne vynikat v krasobruslení, a protože musí trénovat, nemá čas se se svým bratrem a kamarádkou vídat, tak si zbývají jenom oni dva. Lola se později do Cricketa zamiluje. Zažívají spolu krásné dny, ale ani jeden není schopný přiznat druhému, co k sobě navzájem cítí. Jenže Bellovi se musí kvůli Calliopiné krasobruslařské kariéře odstěhovat.Cricket odjede a ani s s Lolou nerozloučí.Ta probrečí celou noc.
Lola se zapřísáhne,že na Cricketa zapomene a jestli se s ním někdy uvidí,bude předstírat lhostejnost.
Ale copak to jde?Jde zapomenout na tohoto roztomilého,hodného,usměvavého kluka se zasněnýma očima, vždycky popsanýma rukama s gumovými náramky? Jeho vynálezy vám vždycky vykouzlí úsměv na tváři.Zapomenout na vaší první lásku a zrovna,když jeho okno je naproti tomu vašemu?


Názor:

Když jsem tu knížku dočetla, moje reakce byla : "Miluju Cricketa!Miluju tuhle knížku!"
Lolu jsem si hned oblíbila, i když mám jinou povahu.Vlastně oblíbila jsem si všechny postavy a hlavně Cricketa,který byl asi mojí nejoblíbenější postavou.Jediný, koho jsem nemusela, byl Max.
V knížce se taky objevila Anna s Étiennem,což bylo naprosto úžasný.
Tahle knížka vás donutí se usmát. Kolikrát jsem se u ní culila.Do téhle knihy se začtete a nebude chtít přestat.Když jsem byla u konce,tak jsem si říkala,jen tak málo stránek? Nechci aby to skončilo. Ale konec byl nádherný.Od Stephanie jsem zatím četla jen dvě knížky,má skvělý styl psaní,je proto jedna z mých nejoblíbenějších autorek.

        Moje hodnocení:

10/10





Žádné komentáře:

Okomentovat