neděle 8. prosince 2013

Ticho

autor: Becca Fitzparick
nakladatelství: Egmont
vydáno: 2011/11
počet stran: 415

Anotace :
     Nedorozumění mezi Patchem a Norou je zažehnáno. Společně překonali tajemství svázaná s Patchovou temnou minulostí, smířili dva dosud nesmiřitelné světy a čelili bolestným zkouškám víry a naděje, to vše pro lásku, která má sílu překonat hranice mezi nebem a zemí. Patch a Nora, vyzbrojeni pouze svou bezpodmínečnou důvěrou v toho druhého, se vrhají do zoufalého boje a pokoušejí se zastavit zločince, který má moc navždy zničit vše, o co se snažili, dokonce i jejich vzájemnou lásku.

Vlastní anotace :
     Nora už si prošla vším, ale že zapomene 5 měsíců života, kdy do jejího života vstoupil tajemný ale i přes to romantický Patch, to jí ani ve snu nenapadlo. Zapomenout na Patche, to je přeci jako ztratit část sebe. A to ještě, když se nikdo neobtěžuje říct Noře pravdu, co se během těch pár měsíců vlastně stalo, už ani neví komu má věřit. I když byla unesená teprve před 3 týdny, jak to že si nepamatuje celých 5 měsíců? Nejhorší na tom je, že se její matka začala znovu stýkat s Hankem, Marciiným tátou. A začal s nimi trávit až příliš času, není to divné? Když pomalu začíná pátrat po minulosti, začínají se jí znovu vybavovat záblesky vzpomínek na Patche. Nejdříve je to černá barva, potom už chuť jeho rtů a ještě k tomu to nalezené pírko. Naštěstí se tu objevuje Scott, kamarád z dětství, který jí pomáhá zaplnit prázdné mezery ve vzpomínkách. Aspoň se necítí už tak sama. Když shodou okolností se v knížce objevuje znovu Patch a Nora se dozvídá pravdu o létě i o Hankovi, chce ho zastavit a Patch je odhodlaný jí pomoct. Podaří se jim zastavit ho společně, aniž by u toho někdo přišel o život?



Názor :
    I když mi na začátku knížky mi strašně moc chyběl Patch, bylo to úžasné pokračování. Becca Fitzpatricková na mě udělala dojem už svou první knížkou "Zavržený" V této sérii mi vlastně nescházelo vůbec nic. I "Ticho" má všechno: od zápletky s Patchem, přes romantiku, až po vyvrcholení děje. Na tuhle knížku jsem se strašně moc těšila a očekávala jsem od ní hodně. Na 100% mě nezklamala. Miluju Patche, no kdo by vlastně odolal? Na to, že mě v Crescendu strašně rozčilovala Nora, tady jsem byla strašně ráda, že už to mezi nima neskřípe a všechno je v pohodě.

  


- za to, že když jsem přečetla, že Nora ztratila paměť a nepamatuje si na miláčka Patche, i když za to vůbec nemůže, byla jsem na ní strašně naštvaná a přála si, aby byl najednou nějaký záblesk a ona si konečně vzpomněla, ale  bohužel se tak nestalo...


8/10



Žádné komentáře:

Okomentovat