čtvrtek 21. listopadu 2013

Anna krví oděná

autor: Kendare Blake
nakladatelství: Baronet
rok vydání: 2013
počet stran: 244

Anotace:

         Cas Lowood zdědil vzácné poslání: zabíjí mrtvé. Před ním to dělal jeho otec, dokud nebyl hrůzně zavražděn duchem, kterého měl zabít. Vyzbrojen otcovým tajemným a smrtícím athame, Cas cestuje po zemi se svou čarodějnickou matkou a kocourem, který větří duchy. Společně se vydávají po stopách legend a místního folklóru a snaží se držet krok s mrtvými zabijáky. Otravné věci jako budoucnost neřeší a přátele si drží od těla. Když přijedou do nového města, aby našli ducha, jemuž místní říkají Anna krví oděná, nečeká Cas nic než obvyklou rutinu: nastěhovat se, vypátrat a zabít. Místo toho ale najde běsnící prokletou dívku, přízrak, s jakým se dosud nesetkal. Stále nosí šaty, které měla na sobě v den své brutální vraždy roku 1958. Tehdy byly bílé, ale teď jsou rudě potřísněné a kape z nich krev. Od své smrti Anna zabíjí každého, kdo se opováží vstoupit do jejího opuštěného viktoriánského domu, kterému kdysi říkala domov. Avšak z nějakého důvodu Casův život ušetří.



Vlastní anotace:

Cas Lowood není jen obyčejným studentem, který si užívá život na střední škole, paří až do rána a toulá se po nocích s kamarády venku. Má totiž své poslání: zabíjet mrtvé s athame, které zdědil po svém otci. Jeho otec byl zabit duchem a od té doby Cas zabíjí mrtvé, kteří už nemají na světě co dělat. A není to tak lehké, jak se zdá. Oni se totiž dokáží bránit, až do morku kostí. Od té doby, co Casův otec zemřel, se spolu s matkou každou chvíli stěhují do jiného města, aby Cas mohl zabít nějakého jiného ducha. Když se přestěhují do........, čeká na ně Anna Korlovova neboli Anna krví oděná, která zabíjí lidi tak, že je roztrhá na spoustu částí. A to už Cas nechce riskovat, takže jí musí zabít, ale nejdřív musí vymyslet jak...



     
Názor:
Takže na začátek zmíním to, že na knížku jsem se strašně moc těšila už delší dobu, takže jsem byla moc ráda, když jsem se k ní konečně dostala. Četla jsem spoustu recenzí, které knížku vychvalovali a dávali jí plný počet hvězdiček. Začátek mě tak moc neokouzlil jako u většiny čtenářů, ale když už se objevila Anna, bylo to super, to jsem nemohla přestat. Jako u pořádných knížek, nesmělo chybět trochu lásky. Pár hororových scén tam je, ale nic děsivého tam nebylo, čekala jsem to horší. Co se týče konce, je to schválně udělané, aby si čtenář musel přečíst další díl, aby věděl jak to nakonec dopadne. Dávám knížce  


9/10

1 komentář:

  1. Anna krví oděná jse strašně skvělá kniha. :) Bohužel jsem kvůli ní měla špatné spaní. :D

    OdpovědětVymazat